הלוחם שנהרג בתאונת אימונים, אביתר יוספי ז"ל: "תלמיד ירא שמיים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הלוחם שנהרג בתאונת אימונים, אביתר יוספי ז"ל: "תלמיד ירא שמיים"

    במהלך אימון של סיירת צנחנים הנחל חילזון, נהרג סמל אבייתר יוספי ז"ל. ראש הישיבה בה למד ספד לו: "תלמיד ירא שמיים והקפיד על קלה כבחמורה. התפילה שלו תמיד הייתה מלאת השראה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סמל אביתר יוספי ז"ל, בן 20 מגבעת שמואל, הוא לוחם סיירת צנחנים שנפל במהלך אימון ניווט בצפון בנחל חילזון. מדובר על יציאה לאימון בזמן גשום מאוד וקשה מאוד, שאלות רבות עלו סביב האישור ליציאה לאימונים בזמן כה מסוכן.

    מישיבתו של הלוחם, ישיבת בני עקיבא בבני ברק נמסר: "משפחת ישיבת בני עקיבא קרית הרצוג בני ברק כואבת ומזועזעת ממותו של בוגר הישיבה אביתר יוספי. אביתר סיים את לימודיו בהצטיינות בישיבה לפני שלוש שנים. ילד נעים הליכות עם חיוך תמידי. מאוד אהוב על חבריו ומוריו. צוות הישיבה עובד כעת לאסוף את חבריו הבוגרים ולדבר עם כל אחד מהם".

    ראש הישיבה, הרב משה צבי וקסלר מספר: " קל לאהוב את אביתר. הוא ילד נעים הליכות, מאוד חברותי ואהוב חבריו ומוריו. תמיד מחייך, ונרתם לכל משימה ברצון. הוא תמיד הציע את עזרתו למורים, לישיבה ולחברים. כולם ידעו שניתן לסמוך עליו בכל מצב. אביתר השקיע והתמיד בלימודים ולסיים אותם בהצטיינות. תמיד שאף להצלחה. תלמיד ירא שמיים והקפיד על קלה כבחמורה. התפילה שלו תמיד הייתה מלאת השראה".



    0 תגובות